FANDOM

Genel Bilgiler

eDominations dünyası, tüm dünyayı kapsar ve 6 kıtadan oluşur.

Savaşların sınırları günlük olarak şekillendirdiği ve satılan ürünlerin 78 farklı ülke pazarında satıldığı böyle bir dünyada, seyahat etmek, oyunun en önemli bölümlerinden biridir.

Nasıl Seyahat Ederim?

Profilde bulunan seyahat sekmesini kullanarak

Kişisel profil sayfanızdan seyahat edebilirsiniz. Madalya listesinin hemen üzerinde "Seyahat" düğmesi bulunmakta.

Buradan oyuncular, istenen konuma seyahat edebilirler. Bölgelerin gerçek sahiplerinden ziyade oyunda kimde olduğunu bilmek seyehat edeceğiniz lokasyonu bulmakta yardımcı olur.

Bölge bilgisi sekmesini kullanarak

"Ülkem" menüsü altından ülkenizin sahip olduğu tüm toprakların bilgilerine ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda burada seyahat etme butonu da bulunmakta.

Başka bir oyuncunun profilini kullanarak

Oyuncular bölge bilgisi sayfasına başka bir oyuncunun profilinden ulaşabilirler. Bölge linkleri, profil sayfasındaki avatarın hemen altındadır.

Savaş alanı bağlantısını kullanarak

Her savaş alanında, savaşın yapıldığı bölgeye seyahat edebileceğiniz link vardır. Menüdeki bölge adına tıklayarak bölgenin bilgi menüsüne ulaşabilirsiniz.

Taşınma Sebepleri

Savaşın bir parçası olmak

Bulunduğunuz konumdan doğrudan savaşa katılamıyorsanız, savaşa katılmanın tek yolu seyahat etmektir.

Başka ülkenin marketini kullanmak

Başka bir ülkede bulunmak, oyuncunun o ülkenin piyasa sistemlerine erişmesini sağlar - para piyasası ve ürün pazarı - Bulunduğunuz yere göre para piyasasında, oyuncu her iki fonksiyonu da kullanabilir - satın alabilir ve tekliflerini güncelleyebilir - Hangi ülkede bulunuyorsanız sadece o ülkenin ürün pazarını kullanabilirsiniz. Vatandaşı olmadığınız bir ülkede ürün satmak istiyorsanız o ülkenin market lisansına ihtiyacınız var, bunu 20 altın ödeyerek alabilirsiniz. Lisansına sahip olduğunuz ülkenin pazarına ayrıca o ülkeye gitmeden de erişebilir ürün satabilirsiniz.

Seyahat ücretleri

Oyuncular iki seçenek ile seyahat edebilirler, 50 enerji veya hiç enerji harcamadan 0.3 altın harcayarak.