FANDOM

Genel Bilgiler

eDominasyon Dünyası, savaşlar, direniş hareketleri ve kaynaklar, macera ve şöhret için birbirlerine karşı savaşan uluslar tarafından her geçen gün yeniden şekillenir.

Savaş Başlatmak

Bir savaş başlatmak için, bir ülkenin başka bir ülkeye karşı aktif olarak ilan edilen bir savaş yasası ve saldıracağı bölgeye sınırı olması gerekir.

Ülke yetkilileri savaş başlatır ve burada açıklandığı gibi girişimde bulunmaları durumunda herhangi bir zamanda başlatabilirler.

Her savaş 24 saat devam eder ve her biri 8 saat uzunluğunda olmak üzere üç ayrı tura ayrılır.

Bu turlar;

I. KENTSEL SAVAŞ

II. KARA SAVAŞI

III. HAVA SAVAŞI

Bu savaşların her biri belirli kurallara sahip olacak.

KENTSEL SAVAŞ

Kentsel mücadele her savaşın ilk turudur. İçinde oyuncular sadece silah kullanabilecek ve %50 bonus hasar elde edeceklerdir. Havan da dahil olmak üzere başka hiçbir silah kullanılamayacak. Kazanan ülke 2 zafer puanı kazanır.

İzin verilen silahların bir tablosu ve hasar değişiklikleri:

TÜR KULLANILABİLİRLİK HASAR ETKİSİ
Silah EVET +50%
Tank HAYIR -
Uçak HAYIR -
Havan HAYIR -

KARA SAVAŞI

Kazanan ülke 3 zafer puanı kazanır. Bu savaş tipinde Silah, Tank ve Havan kullanılabilir. Silah ile vuruşlar 20% hasar düşmesine sebep olurken , tank ile yapılan vuruşlar 10% ekstra hasar sağlar. Havan ile yapılan vuruşların bonusu yoktur.

TÜR KULLANILABİLİRLİK HASAR ETKİSİ
Silah EVET -20%
Tank EVET +10%
Uçak HAYIR -
Havan EVET NORMAL

HAVA SAVAŞI

Kazanan ülke 5 zafer puanı kazanır. Oyuncular yalnızca uçak ve havan ile etkili olarak savaşabilir. Silah ile yapılan vuruşlar 50% hasar azalmasına , tank ile yapılan vuruşlar ise 10% hasar azalmasına sebep olur. Bir bakıma , karadan havaya savunma sistemi ve bunun o kadar efektif olmaması gibi düşünülebilir.

TÜR KULLANILABİLİRLİK HASAR ETKİSİ
Silah EVET -50%
Tank EVET -10%
Uçak EVET NORMAL
Havan EVET NORMAL

Savaş Sonu

Sonuçta, daha büyük zafer puanlı ülke savaşı kazanır ve bölgeyi ele geçirir / savunur.

Bir puan eşitliği olması durumunda (ki bu sadece bir ülkenin ilk iki turu kazanması ve üçüncüsü kaybetmesi durumunda mümkündür) kazanan, üç turda da toplam en çok hasarı atan ülke kazanır.

Örneğin;

1. raund:  X ülkesi 50k hasar - Y ülkesi 40k hasar  (2 puan X ülkesine)

3. raund:  X ülkesi 80k hasar - Y ülkesi 90k hasar  (5 puan Y ülkesine)

Toplamda 5-5 puan eşitliği oluştuğunda toplam hasar hesaplanır;  

X ülkesi 200k hasar  

Y ülkesi 180k hasar  

X ülkesi savaşı kazanır.