FANDOM

Genel Bilgiler

eDominations, savaşlar, ihtişamlı zaferler ve utanç verici yenilgilerle dolu bir dünyadır. Savaşlar tamamen oyuncular tarafından belirlenen - taktik, organizasyon, iyi zamanlanmış operasyonlara bağlıdır ve tabii ki bir sürü arkadaşınızla bunları yapmak daha eğlenceli olabilir.

Tabi ki, organizasyonlarınızı iyi yapmak ve kazanmak için savaşın kurallarını bilmek önemlidir.

Savaş Başlatmak

İki ülke arasında resmi bir savaş başlatmak için, mecliste Savaş İlanı yasası geçmelidir. Yasa meclisten geçtikten sonra savaşı bitirmenin iki yolu vardır, ya barış anlaşması imzalanmalı ya da bir taraf tamamen silinmelidir.

İki ülkenin aynı anda birbirlerine karşı bir savaş yasası vermesi durumunda, yasayı ilk geçiren taraf insiyatif avantajını eline geçirir ve saldırıyı başlatabilir. Savaş ilan eden ülke, inisiyatif hakkını kazanır ve oylamadan sonra 24 saat içinde ilk saldırı yapabilir. İnsiyatif 24 saat boyunca geçerlidir.

24 saat içerisinde istedikleri zaman saldırı başlatabilirler.

Ülkenize sınırı olan bölgelere saldırabilirsiniz.

İnsiyatifi kullanmamanız durumunda aynı haklar 24 saatliğine karşı tarafa geçecektir.

Doğrudan Savaşlar ve İsyan Savaşları

eDominations'da iki adet savaş vardır Doğrudan Savaşlar ve İsyan Savaşları

Doğrudan Savaşlar

Doğrudan Savaş, iki ülkenin Ülke Başkanı ya da Savunma Bakanı tarafından taraflardan birinin diğerine karşı başlattığı bir savaştır.

Doğrudan savaş açmanın maliyeti 10 altındır. Böyle bir savaşta en önemli nokta, Karşılıklı Koruma Sözleşmeleri(MPP)'niz varsa müttefikleriniz dünyanın her yanından taşınmaya ihtiyaç duymadan sizin yanınızda savaşabilirler. Bu savaşa katılmak isteyenler müttefiklik antlaşmasını imzaladığınız ülkenin vatandaşı olmalı ve o ülkenin topraklarında bulunmalıdır. Ülkenin Karşılıklı Koruma Sözleşmelerinin faaliyete geçirildiği andan itibaren açılan savaşa katılabilirler. Örneğin, 10:00 sunucu zamanında bir savaş başlatırsa ve Karşılıklı Koruma Sözleşmesi yasası 13:00 sunucu saatinde kabul edilirse, yeni kabul edilen ittifak o an bulunan savaşta ETKİLİ DEĞİLDİR.

Her ülke, diğerine yalnızca bir adet doğrudan savaş açabilir; bu, bir ülke isterse düşmanlarına karşı birden fazla doğrudan savaş açamaz demektir. Fakat, doğrudan aktif bir savaş olması, İsyan savaşı açılmasına engel değildir.

Savaş kurallarının en önemlilerinden biri de, - iki taraf arasındaki son doğrudan savaşın galibi, yukarıdaki gibi, bir insiyatif kazanır. Taraflardan birinin doğrudan savaşı kazanması sonrasında, 24 saat boyunca saldırılarını erteleyebilir ve bir sonraki savaşı nerede ve ne zaman açacağını düşünmek için 24 saati var demektir. Yine, bu açılacak savaşlar sadece sınırınız olan bölgede ve aktif bir savaş yok ise açılabilir. Eğer rakip ülkenin sadece 1 bölgesi varsa ve bu 24 saatlik dönemde orada bir savaş varsa, inisiyatifiniz saldırı için tekrar kullanılamaz ve 24 saat dolduktan sonra karşıya saldırı hakkı doğar.

İsyan Savaşları

Direniş Savaşları tamamen farklı savaş tipidir - sadece doğal bölgelerde görülebilirler ve sadece bölgeyi işgal eden yabancı bir ülkeye karşı başlatılabilirler. Direniş Savaşlarında yalnızca ilgili tarafların ülke üyeleri katılabilir. Üçüncü bir ülke oyuncusu bu savaşa katılabilmenin tek yolu isyan olan bölgeye seyahat etmek ve belirli tarafı desteklemeyi seçmektir. Taraflardan herhangi biriyle Ortak Korunma Antlaşmanız olsa bile, bu tür savaşlarda savaşmak istiyorsanız üçüncü bir ülke vatandaşı iseniz oraya seyahat etmek durumundasınız.

Elbette, herhangi bir ülke veya oyuncu grubu, bu belirli bölgeye bir seyahat organize edebilir ve istedikleri taraf için savaşabilir. Bu yasak değildir ve aslında düşmanı şaşırtmak ve onlara karşı düşmanlığınızı ilan etmek için en güzel yöntemlerden birisidir. Aynı zamanda arkadaşlarınıza ve müttefiklerinize desteğinizi göstermek için harika bir yoldur.

Direniş Savaşını kazanmak herhangi bir inisiyatif vermiyor - inisiyatif yalnızca doğrudan savaşı kazandıktan sonra kazanılır.

En önemlisi - Direniş Savaşı, tüm ülkelerin vatandaşları tarafından başlatılabilir. İşgal altındaki ülkenin veya işgal edilen ülkenin vatandaşı olmanız gerekmez. Bunun bedeli 15 altındır.

Hasar Bonusları

Savaş, eDominasyonlarda en önemli şeydir ve iyi hazırlıklar çok önemlidir. Her asker için çok yararlı olan, buradaki bilgilerden hesaplanabilen hasar yeteneklerini bilmektir:

1.Doğal Düşman: Doğal düşman olarak ayarlanan düşmanlara karşı %10 daha fazla hasar vurursunuz.

2.Ticaret Ambargosu: Çoğu durumda, ekonomik düzenlemeler ülkenin kendisine zarar verebilir. Rağbet gören bir ülke iseniz , düşmanlarınız sizin marketinizi kullanamadığı için çok sıkıntı çekecektir.

3.Bir savunma sistemi kullanarak - şirketler tarafından üretilen bu binalar, düşman kuvveti için farklı düzeylerde hasar azaltma sağlayabilir.