FANDOM

Genel Bilgiler

Her başlangıçta olduğu gibi, burada da oyuncuların oyun mekaniklerini ve temel fikrini öğrenmeleri çok önemli. Bu eğitimde, oyundaki temel terimleri açıklayacağız - oyuncuların merak edebileceği terimleri ve bu terimlerin anlamlarını cevaplayacağız.

Para

1.ALTIN: Bu dünyamızın her yerde geçerli olan para birimi. Bir nevi dolar-euro gibi düşünebiliriz. Altın ile şirket kurabilir, antreman binamızı geliştirebilir , depo satın alabiliriz. Peki nasıl altın kazanırız ? Ürettiğimiz malzemeleri diğer oyunculara satarak aktif şekilde oynayıp madalya kazanarak , elimizdeki banknotları para piyasasında altına çevirerek ve tabi son olarak da gerçek para ile satın alarak.

2.BANKNOT: Her ülke gerçek hayattaki para birimi esas alınarak oluşturulmuş benzersiz bir para birimine sahiptir. Bu para genellikle yerel marketlerde kullanılır, ayrıca oyuncular maaşları ödeyebilmek için bolca banknota ihtiyaç duyar. Banknot kazanma yolları ise ; elimizdeki altınları para piyasasında bozdurmak , yüksek maaşlı bir iş bulmak ya da elimizdeki malzemeleri yerel ticaret merkezlerinde satmak olarak sınıflandırılabilir.

Oyuncu Yetenekleri

1)DENEYİM : Her oyuncu çalıştığında , savaştığında ve antreman yaptığında deneyim puanı kazanır. Bu deneyim puanları bize seviye olarak geri döner. Seviye atladıkça hasarımız artar , ayrıca gazete açmak veya siyasi partiye katılmak için de seviye şartı aranır.

2)GÜÇ : Muhtemelen oyundaki en önemli yetenek. Vurduğumuz hasarda en büyük etki güç artışından sağlanıyor. Günlük olarak antreman bölgesinde çalışarak kazanılır. Ufak bi tüyo: ne kadar çok hasar verirseniz o kadar çok madalya ve gold kazanırsınız.

3)ENERJİ : Oyunun gerçek aktivite kaynağıdır. Ne kadar güçlü olursanız olun , enerjinizi yenileyecek kaynağınız yoksa bir hiçsiniz. Çalışmak ,antreman yapmak ve savaşmak için enerjiye ihtiyaç duyarız. Basit olarak 6 dakikada 10 enerji kazanırsınız , ama ev-hastane-enerji barı veya sıhhiye kiti kullanarak bunu hızlandırabilirsiniz. Savaşmak , bir seferde 100 enerjinizi götürür.

Oyuncu Aktiviteleri

1-Günlük Görevler: Çalışmak, fabrikalarınız ile ürün üretmek, ülkeniz için savaşmak yapabileceğiniz başlıca görevlerdir. Bu görevleri binlerce diğer oyuncu ile yapabilmeniz, eDominations'ı benzersiz bir gerçek zamanlı deneyim haline getiriyor. Yapacağınız tüm görevler sizi daha da güçlü hale getirecektir, çalışarak ve madalya kazanarak daha çok altın ve para kazanın ve tüm bunları yaparken oynadığınız topluluğun güvenini kazanırsanız belki bir gün başkan bile olabilirsiniz.

2-Politika: Her oyuncu seçme ve seçilme, ülke politikasına katılma hakkına sahiptir. Herkesin Başkan olma hakkı ve kendi partisini kurma hakkı vardır. Bunları yapmak için oyuna başlamaktan başka hiçbir şeye ihtiyacınız yok, o halde kendi kitlenizi oluşturun ve başkan olun. eDominations'da her şey mümkün, seçimleri kazanın ve ülkenizi yönetin!

3-Savaş- Oyunu ve dünyayı şekillendiren yegane şey savaş , savaştıkça rütbe kazanır ve tüm dünyanın seni kıskanç gözlerle izlemesini sağlayabilirsin.

4-İş Dünyası- Alışverişin, büyük market baronlarının ve spekülatörlerin olmadığı bir dünya düşünebilir miyiz? eDominations dünyası size hepsi için fırsat veriyor. Kendi fabrikalarını kurup işçi çalıştırabilir , marketleri banknotlar ile speküle edebilir, silah baronu olup savaşan iki ülkeye silah satabilir ve arkana yaslanıp keyifle izleyebilirsin. Tabi, ekmek üretip aç da doyurabilirsin, tamamen sana kalmış.

5-Gazetecilik- Gazete açıp makaleler yazarak insanları bilgilendir ya da manipüle ederek kafalarını karıştır. Siyasi görüşlerini-oyun dahilinde- insanlara empoze et, hükümeti eleştir veya sattığın ürünler için reklam yap. Hepsi senin seçimin. Makale yazarak abone toplayabilir, ve bu sayede madalya ile altın kazanabilirsin.

-Genel sohbette, dünyanın her yerinden binlerce gerçek insanlarla tanışın. Oyunda doğan birçok dostluk, gerçek hayatta olan dostluklara dönüşebilir; bu beraber savaşmaktan veya bir çok anlaşmadan daha fazlasını ifade eder.