FANDOM

Genel Bilgi

eDominations dünyasında ülkeler temel rol oynamaktadır - ülkenizin ihtişamı ve refahı için savaşıyorsunuz ve ülkeniz size karşılığında üretim bonusu, hastane, daha iyi (veya daha kötü) ekonomik ortamı sağlıyor.

Kısaca - hiçbir ülke kendi topluluğu olmadan güçlü olamaz, ancak iyi yönetilen bir ülke olmadan hiçbir toplum güçlü olamaz.

Ülkelerin karşılaması gereken giderleri vardır ve tabii ki, bir ülkenin hazinesinin refahı için para kazandırdığı çeşitli yollar da vardır.

Ülke Masrafları

1.Kanunlar - Karşılıklı Koruma Paktları, Koruma Paktlarının İptali, Savaş İlanları ve benzeri gibi bazı kanunların önerilmesi ve kabul edilmesi için altın gereklidir. Yasalar için yapılan harcamalar değişebilir - bu yasa masrafları 10-30 gold arası değişmektedir. Aynı zamanda banknot basmak için de ülkeler altın harcar.

2.Ülke faaliyetleri - savaş ilanı gibi aktiviteler de altın karşılığında yapılır.

3.En önemlisi, ülkenin hazinesinde bulunan para ve altın bağış yasaları ile sadece başkana aktarılabilir. Başkan, bu parayı hastanelerden ve silahlardan başlayıp askerlere gıda desteğine kadar bir çok alanda kullanabilir. eDominations dünyasında birçok şey için paraya ihtiyacınız var; direniş savaşları, silahlar, yiyecek. Bu tarz şeyler için ülke hazinesinden harcama yapmak cebinizden harcama yapmaktan her zaman daha iyidir.

Oyunda her zaman başka bir seçenek de mevcuttur - kimse bir Ülke bakanına veya başkanına paralı asker kiralama diyemez veya kişilerin el altından gizli anlaşmalar ile yabancı ülkeye altın vermesini engelleyemez. Ancak her durumda, ulusal hazine bireysel hazinelerden daha fazlasını yapabilir.

Ülke Gelirleri

1.Vergiler

1.1.İş vergisi: Meclis tarafından herhangi bir zamanda değiştirilebilir ve ayarlanabilir. İş vergisini o ülkede çalışan herkes öder.(Günde iki kez çalışanlar iki kez öder.)

1.2.Market vergisi: Her türlü ürün - hammaddeden en yüksek kalitede uçağa kadar - belli bir oranda vergiye tabiidir. Bu oranlar ülke makamları tarafından ayarlanır. Para piyasasına vergi uygulanmaz.

1.3.Yönetici vergisi: Ülke topraklarında (doğal veya işgal altında) üretim yapan her şirket için vergi uygulanır ve oyuncu her şirketi için (türüne veya kaliteye bakılmaksızın) X para birimi ödemek zorundadır. Örneğin, bu tür vergi oranı 4 para birimi ve 20 şirketle ürettiğinizde, toplam 80 para ödemesi gerekiyor.

ÖNEMLİ NOT: 26. seviyeye ulaşana kadar yönetici vergisi alınmaz.

2.Oyuncu Hareketleri

2.1.Oyuncular tarafından kurulan her şirketten devlet %10 kazanır. Bu, bir ülkenin kâr sağladığı en önemli yollardan biridir. Bu kural, belirli fabrikanın yükseltilmesi için de geçerlidir. Ek depo inşa etmek hazineye altın kazandırmaz.

Örnek 1: Bir oyuncu, 25 altın tutarında Q5 tahıl çiftliği satın alır. Ülke hazinesi doğrudan 2.50 altın (%10) kar elde eder.

Örnek 2: Bir oyuncu, Q3 silah fabrikasını Q4 silah fabrikasına yükseltir ve 150 altın tutar. Ülke hazinesi doğrudan 15 altın kazanır.

ÖNEMLİ NOT: Satın alan şirketlerden altın, vatandaşlık ülkenize değil, satın alındığı ülkeye gider. Örneğin bir Türk oyuncu İngiltere'de fabrika açıyor veya satın alıyorsa vergisi İngiltere'ye gidecektir.

2.2. Her market lisansı alındığında market lisansını satan ülke 2 gold kazanır.

3. Bağışlar

3.1. eDominations dünyasında, 26. seviyeye ulaşan oyuncular, altın veya para birimi cinsinden, ülke hazinelerine kişisel bağış yapabilirler.

Ülke hazinesine bağlı ihlaller kalıcı yasaklanma ile sonuçlanır.